Skapa innovativa annonslösningar som når fler.

Bonnier News Sales strävar efter att vara marknadens mest attraktiva affärspartner. Du arbetar i en engagerad miljö med att skapa och sälja nytänkande koncept och innovativa annonslösningar till både print och digitala kanaler för några av mediesveriges mest välkända varumärken. Alltid tillsammans med ett professionellt team med en hög ambitionsnivå.

 

Inom Bonnier News finns även många säljtjänster som inte ligger inom avdelningen Bonnier News Sales och annonsverksamheten och som arbetar nära våra olika varumärken inom roller som partnerförsäljning, deltagarförsäljning mm.

Oval Copy 4 Created with Sketch.
Dilem

Från insidan: Så är det att jobba med flera varumärken samtidigt

Dilem Güler började jobba på Expressen 2013 och har haft en självklar plats på första parkett under Bonnier News digitala transformation.

– Det har varit en fantastisk resa fylld med utmaningar, frustration och glädje. Väldigt lärorikt att vara med om en så pass stor omvandling som vi faktiskt har genomgått.

 

Som affärsutvecklingschef på Bonnier News Sales har Dilem, och hennes team, självklart mött prövningar med att se varje varumärke. Men Dilem har aldrig backat från en utmaning utan inspireras snarare av uppgiften.

 

”Vi måste utgå från varje varumärkes behov och potential”

 

– Det är otroligt kul att jobba med flera varumärken, såklart. Varje varumärke har sina unika styrkor och det gäller, ur mitt perspektiv, att identifiera dessa och jobba utifrån dem. Trots att det finns en hel del synergier måste vi alltid utgå från vad varje varumärke har för behov och potential, säger Dilem och fortsätter:

 

– Sedan är det en enorm lyx att få jobba med så starka publicistiska produkter med så viktiga syften. Att ena dagen prata om valet med en nyhetschef och andra dagen diskutera digitala annonsprodukter med en utvecklare gör att man får en väldigt varierande arbetsdag.

 

”Men det absolut bästa jag gjort är att anställa de supermänniskor som jobbar i mitt team…”

 

– Jag har sedan starten sett behovet av samordning mellan avdelningarna och har drivit detta från annonsorganisationen. Jag är väldigt stolt över hur vi fått ihop helheten från gemensam teknik till beslutsforum som gör att vi blir mer effektiva, säger Dilem och fortsätter:

 

– Men det absolut bästa jag gjort är att anställa de supermänniskor som jobbar i mitt team, de gör ett imponerande jobb och bidrar varje dag till vårt fantastiska resultat.

 

Läs mer Dölj

Lediga jobb

Sälj

Group 4 Created with Sketch.

Säljande junior projektledare till HD-Sydsvenskan/Bonnier News i Malmö

Nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team på Konsumentmarknad! Vi erbjuder en spännande tjänst där du växer tillsammans med oss och är med och skapar de bästa upplevelserna...

Sälj Ingångsnivå

Group 4 Created with Sketch.

Enterprise Account Manager

Ser du det som en fantastisk möjlighet att få arbeta i en föränderlig miljö i Sveriges ledande mediehus? Har du erfarenhet från försäljning och långsiktiga kundrelationer samt ett intresse...

Sälj Medelnivå

Group 4 Created with Sketch.

Client Manager - Bonnier News Brand Studio

Bonnier News Brand Studio arbetar i nära samarbete med Bonnier News redaktioner och utvecklar kreativa kampanjer och hittar nya affärsmodeller. Vi är en fullservicebyrå som erbjuder våra...

Sälj Ingångsnivå

Group 4 Created with Sketch.

Nu söker vi två Account Manager på Bonnier Business Media Jobb & Karriär.

Ser du det som en fantastisk möjlighet att få arbeta i en föränderlig miljö i Sveriges ledande mediehus? Inom Bonnier News värnar vi om det fria ordet och gör skillnad genom journalistik som...

Sälj Ingångsnivå

Lediga jobb inom distribution hittar du via Nim Distribution.

Brand studio

Bonnier News Brand Studio

Uppdraget och drivkraften för Bonnier News Brand Studio är att bidra till att säkra framtidens journalistik. Receptet är att generera nya intäktsströmmar och utveckla nya affärsmodeller i samarbete med de redaktionella avdelningarna på Bonnier News. Nyligen utsågs studion till världens tredje bästa nativebyrå på Native Advertising Awards i Berlin. Med ny expertis inom progressiv produktionsteknik som virtual reality och nya videoformat, är målet att göra bestående avtryck inom den växande marknaden för kommersiell storytelling.

Kontakt rekrytering

Sofia Nydahl Ericsson

Team Lead Talent Acquisition

& Tech Recruiter

sofia.nydahlericsson@
bonniernews.se

Linda Pranell

Talent Acquisition Specialist

linda.pranell@
bonniernews.se