Skapa innovativa annonslösningar som når fler.

Bonnier News Sales strävar efter att vara marknadens mest attraktiva affärspartner. Du arbetar i en engagerad miljö med att skapa och sälja nytänkande koncept och innovativa annonslösningar till både print och digitala kanaler för några av mediesveriges mest välkända varumärken. Alltid tillsammans med ett professionellt team med en hög ambitionsnivå.

 

Inom Bonnier News finns även många säljtjänster som inte ligger inom avdelningen Bonnier News Sales och annonsverksamheten och som arbetar nära våra olika varumärken inom roller som partnerförsäljning, deltagarförsäljning mm.

Oval Copy 4 Created with Sketch.
Sebastian-Sandberg_02_

Hej Sebastian Sandberg, säljare på Dagens industri!

Vad tycker du mest om i ditt jobb?
– Att bygga långvariga relationer och att sälja. De många utmaningarna som finns i mediebranschen i dag för oss som vill driva den digitala utvecklingen framåt är väldigt spännande! Men främst tycker jag om att få representera varumärken som jag verkligen kan gå i god för i alla lägen, tillsammans med människor som värdesätter kvalitetsjournalistik.

 

”Jag representerar varumärken som jag verkligen kan gå i god för i alla lägen.”

 

Vad innebär det att vara säljare på Bonnier News?
– Jag har ansvar för ett visst antal kunder, främst mediabyråer. Det innebär att jag förvaltar deras annonsörer och ger rekommendationer på innehåll i både print och digitala medier. Eftersom jag jobbar för Di är min huvuduppgift att dra in annonsörer till dem, men det ger extra power att jag kan erbjuda kunderna en helhetsaffär där de även kan köpa exponering i till exempel Dagens Nyheter eller Expressen.

 

Hur ser du på framtiden?
– Jag har höga ambitioner. Därför är det viktigt för mig att utvecklas kontinuerligt, vilket jag får möjlighet att göra här. Vi har samtal med vår chef varje vecka om hur vi kan avancera och just nu går jag en utbildning inom Bonnier som heter Digital Media Manager för att få ännu bättre koll på den nya digitala affären.

 

”Här får du ett kreativt och stöttande team som är bra på att ha roligt både på jobbet och privat!”

 

Vem tycker du ska söka jobb på Bonnier News?
– Den som vill vara del av en häftig miljö där det händer saker från höger till vänster hela tiden. Vi är som en stor maskin med många avdelningar där alla hjälper varandra. Du som  värdesätter ett kreativt och stöttande team som är bra på att ha roligt både på jobbet och privat kommer att trivas!

 

Läs mer Dölj

Lediga jobb

Sälj

Group 4 Created with Sketch.

Bonnier News, Bonnier Healthcare söker Junior konsultsäljare

Bonnier Healthcare befinner sig i en expansiv fas och söker nu en driven konsultsäljare för att jobba med uppsökande försäljning och konsultativ implementering. Arbetet kommer vara fokuserat...

Sälj Ingångsnivå

Group 4 Created with Sketch.

Försäljnings- och Marknadschef - Jobb & Karriär

Ser du det som en fantastisk möjlighet att få arbeta i en föränderlig miljö hos en stor mediekoncern i framkant? Bonnier News söker nu en strategisk och affärsmässig ledare med dokumenterad...

Sälj Erfaren

Lediga jobb inom distribution hittar du via Nim Distribution.

Brand studio

Bonnier News Brand Studio

Uppdraget och drivkraften för Bonnier News Brand Studio är att bidra till att säkra framtidens journalistik. Receptet är att generera nya intäktsströmmar och utveckla nya affärsmodeller i samarbete med de redaktionella avdelningarna på Bonnier News. Nyligen utsågs studion till världens tredje bästa nativebyrå på Native Advertising Awards i Berlin. Med ny expertis inom progressiv produktionsteknik som virtual reality och nya videoformat, är målet att göra bestående avtryck inom den växande marknaden för kommersiell storytelling.